Ga naar inhoud

nieuwe site ???


anoniem

Aanbevolen berichten

als je zelf al geen onderwerp kan bedenken, dan zou ik je sterk afraden om er uberhaupt aan te beginnen omdat de kans groot is dat je dan verzandt in de zoveelste welkom-op-jurian-zijn-homepage-pagina-die-ik-toch-gemaakt-heb-ondanks-dat-ik-eigenlijk-geen-f**k-te-melden-heb-maar-ja-ik-heb-nu-eenmaal-20Mb-van-Chello-gekregen en daar hebben we er al veel te veel van :sad: het is maar weinig sites gegeven om veel hits te genereren en ook vast te houden [ Dit Bericht is bewerkt door: matthijn99 op 2002-02-13 13:42 ]
Link naar reactie
[quote:3e3692b19c] Op 13-02-2002 13:02, schreef jurian: Halloa, Ik wil een nieuwe website gaan bouwen nou wil ik aan jullie vragen wat is nou het beste onderwerp dat ik op mijn site kan zetten naar wat voor sites gaan veel mensen ??? Ik kan zelf niks verzinnen en hoor ook graag de mening van anderen [/quote:3e3692b19c]Maak een online fanclub van Pim F.
Link naar reactie
[quote:d9fd8b8369] Op 13-02-2002 14:40, schreef Proxy: [quote:d9fd8b8369] Op 13-02-2002 13:02, schreef jurian: Halloa, Ik wil een nieuwe website gaan bouwen nou wil ik aan jullie vragen wat is nou het beste onderwerp dat ik op mijn site kan zetten naar wat voor sites gaan veel mensen ??? Ik kan zelf niks verzinnen en hoor ook graag de mening van anderen [/quote:d9fd8b8369]Maak een online fanclub van Pim F. [/quote:d9fd8b8369] Das een goeie! Alhoewel daar ook al wel een aantal sites van zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...