Ga naar inhoud

Site check !!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Mooi gemaakte site, ik doe het je niet na. De menu's vind ik erg mooi. De zwarte tekst bovenin op de donkerblauwe achtergond is niet echt lekker leesbaar, verder vind ik drie scrollende gele regels wat overdreven persoonlijk. Taalkundig valt er nog wel het een en ander te verbeteren maar ik weet niet of je dat belangrijk vindt.
Link naar reactie
Grafisch een erg mooi ontwerp. Maar wat punten van kritiek: - Ik zou die scrollers van Nieuws en Mededelingen gewoon statisch houden. - Bij mensen met large fonts wordt het menu 'Login' uit elkaar gerekt. Dit komt door het woord "opmerkingsconfiguratie". - Zoals hier boven al gemeld is, De 'A' van 'Artikel' valt eruit - De teksten "zoek" en "onderwerpen" zijn onleesbaar - Er staan wat dingen in de code die wel verbeterd kunnen worden. Ik kreeg ook leuk de mededeling "Done, but with errors on the page" - Waarom staat er een losse "." in het blokje van de bovenste scroller? - De link van het logo links bovenin zou is om terug naar home te gaan neem ik aan? Verander die voor de home zelf dan in een #. Nu werkt ie meer als refreshknop. - Ik vind de knoppen onder artikelen wat groot en ze staan ook net symetrisch t.o.v. elkaar. Hopelijk heb je er wat aan. Succes ermee! S.
Link naar reactie
het is volgens mij niet meer dan een phpBB-forum met een leuk grafisch schilletje eromheen. Lekker druk forum ook :grin:. Ik krijg wel op elke pagina Javascripterrors in IE5.5, en da's irritant... Maar het oogt allemaal wel OK verder. Ik vind alleen de iconen op de artikelenpagina bij 'algemeen', 'netwerken' en 'OSWindows' ietwat knullig vergeleken bij de rest van de graphics
Link naar reactie
[quote:1db6c87f72]Forbidden You don't have permission to access / on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.3 Server at spydar.com Port 80[/quote:1db6c87f72] of ik doe iets verkeerd of jij _________________ Msg Delivered by: ------------------------------------------ ]|[ _...:::"' Acheron '":::..._ ]|[ ------------------------------------------ Updateje eroverheen gegooid rond een uur of 02:00? [ Dit Bericht is bewerkt door: ...::: Acheron :::... op 2002-02-14 03:10 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...