Ga naar inhoud

[Frontpage]Pagina toevoegen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Vraagje, ik wil met fronpage 2002 een site maken. Nu doe wil ik een tema gebruiken en dan een persoonlijk web. Dan krijg je vijf pagina's met vaandel, naviebalk enz. Als ik een pagina extra nodig hebt hoe kan ik dat dan doen? [edit by BG]Doe de volgende keer even een normale titel.[/edit] [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-02-12 14:47 ]
Link naar reactie
[quote:7043e618ed] Op 12-02-2002 15:08, schreef Toeter84: [offtopic] [img:7043e618ed]http://gathering.tweakers.net/i/s/shutup.gif[/img:7043e618ed] [i:7043e618ed]Toeter84 heeft nog steeds Frontpage trauma's... [/i:7043e618ed][/offtopic] [/quote:7043e618ed] [wayofftopic]Wil je er over praten? Een praatgroep oprichten? :grin: :grin: :grin: [/wayofftopic]
Link naar reactie
Het is vrij simpel. Open het web. Klik op het icoontje voor nieuwe pagina. Als het goed is krijg je dan een blanco pagina waar je mee aan de slag kunt. Eventueel moet je op het icoon voor bestanden binnen het geopende web klikken en in de bestandenlijst het bestand Nieuwe pagina zoeken. Je kunt dit bestand een andere naam geven, dubbel klikken en aan de slag gaan.
Link naar reactie
HEHE eindelijk iemand die serieus antwoord kan geven.Ok zover was ik al, alleen als ik web doe en een persoonlijk web kies dan krijg ik gelijk meerdere pagina's. Alleen als ik een pagina wil toevoegen dan mis ik inderdaad alle dingen die al op de andere pagina's staan. Navigatiebalk enz. Hoe krijg ik die erbij? Tevens de volgende vraag, hoe importeer ik een flash filmpje? Bedankt alvast
Link naar reactie
je moet daarvoor een stukje html toevoegen: hier vind je wat meer info. http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/tn4150.html http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/html_editor.htm (e) _________________ '[i:7a517804ee]het is allemaal zo moeilijk niet[/i:7a517804ee]' [ Dit Bericht is bewerkt door: eazy op 2002-02-13 21:25 ]
Link naar reactie
[quote:4afc74c686]Tevens de volgende vraag, hoe importeer ik een flash filmpje?[/quote:4afc74c686] 2 makkelijke manieren. Maak je flash movie en publish deze [i:4afc74c686]samen[/i:4afc74c686] met html code. Nu kan je twee dingen doen. 1) Open de html file die Flash heeft gegenereerd en knip het stukje waarin de movie geladen wordt en plak deze in de html modus van frontpage. (Of hoe dat daar ook al weer heette.. :wink: ) 2) Ga in Frontpage naar [i:4afc74c686]Insert[/i:4afc74c686] -> [i:4afc74c686]Html[/i:4afc74c686] en kies daar de html file die flash gegenereerd heeft. Let wel dat je dan zowel je eigen pagina als de html pagina van flash en de swf movie moet uploaden naar je site. :sad: Grtz Grimmie
Link naar reactie
Beste MC allereerst. Mijn dromen nemen ze me ook niet af maar dat terzijde. Ik heb in je profiel gekeken en ben glijk naar je website gagaan. Ik vind het heel mooi vooral dat vliegend tapijt. heb je dat met Flash gedaan. Het geeft mij behoorlijke inspiratie. Bovendien is jouw website niet gwoon webdesighn maar echte grafische webkunst. Dat doet niemand je na
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...