Ga naar inhoud

Probleempje met mijn site, weet iemand oplossing


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Mijn site http://www.zkkf.nl ik heb op de index.html een soort ticker gezet onder de foto die je ziet, die text moet om de 2 sec veranderen in een andere zin, totaal 8 verschillende, Als de site laad en soms ook als ie klaar is met laden verspringt de text niet, de eertse zijn staat op de goede plek in beeld "Direct aan particulieren" en de laatste zin staat boven in beeld. Hoe gedraagt ie zich bij jullie en hoe kan ik het oplossen, dus dat de acht texten ook verspringen terwijl het plaatje nog laad Eventueel mag je suggesties mailen naar mzwetsloot@genie.nl Alvast bedankt, MvG Mike Zwetsloot
Link naar reactie
[quote:3a09320d12] Op 09-02-2002 13:00, schreef eazy: 't is iig een idee om het plaatje een heeeeeel stuk te optimaliseren.. 1/3 megabyte is erg groot. ( duurt 1min+ om te laden hier.. - 't is dat ik erop moest wachten :wink: ) als je't terug kan brengen tot +/-30KB is 't probleem al een heel stuk opgelost denkik.. (e) [/quote:3a09320d12] Is IDD waar, ik ben blij dat ik kabel heb, ongeveer 35 seconden, is nog steeds te lang. :wink:
Link naar reactie
hey teacher zit jij in alphen, ik zit een dorp verder, lache Maaruhh ik had dat fototje zelf al verkleint, hij laad nu snel, alleen de ticker blijft hangen, ik zie twee texten in beeld, 1tje op een plak waar ie helemaal niet hoort Hoe zit het bij jullie, tip, verwijder eerst de tempory files ff, anders laad ie erug snel MvG Mike Zwetsloot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...