Ga naar inhoud

Rara, hoe kan dit?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:78db04a697] Op 08-02-2002 12:16, schreef Elja Trum: In NS6 doet ie het ook rood zo.. Nu moet ie alleen nog een & nbsp; (zonder die spatie tussen & en nbsp;) in de lege cell plaatsen om die ook de rode achtergrondkleur te geven.. Elja [ Dit Bericht is bewerkt door: Elja Trum op 2002-02-08 12:17 ] [/quote:78db04a697] Zucht... NS 6 is ietwat anders als Navigator. Navigator gaat tot 4.X (X=?) Bij Navigator doet hij het inderdaad niet - Ik heb met IE, NS6 en NS4.x een beetje gekeken en ik zou als ik jouw was in elke cel de kleur opgeven.
Link naar reactie
Even iets anders, de tekst zal je wel aangeleverd zijn maar moet: [quote:ec06a22fe3]Zalm in een krant zalm en ”verse groene kruiden” lezen de krant[/quote:ec06a22fe3] niet [i:ec06a22fe3]Zalm in een krant zalm en verse groene kruiden "lezen de krant" [/i:ec06a22fe3] zijn? Dit klinkt alsof de verse groene kruiden alles zijn wat het restaurant onder verse groene kruiden verstaat - dus ook gras, onkruid, etc. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...