Ga naar inhoud

Flash, link naar een target in de pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een flash menu in me pagina, nu heb ik in flash een Hyperlink naar een pagina gemaakt, maar deze moet verwijzen naar een pagina + een target in de pagina, dat lukt mij niet! Ik weet niet wat ik fout doe namelijk! In Flash heb ik een knop met een action gemaakt --------------------------------------------- on (release, keyPress "d") { getURL ("telefoonlijst.htm#A", "starten"); } --------------------------------------------- In telefoonlijst.htm heb ik de regel <a name=A></a> Neergezet hier onder zie je een voorbeeld waar hij staat --------------------------------------------- <P><FONT color=#000080><FONT face=Arial size=3><a name=A></a><B>Team Midden                 </B></FONT><B><FONT face=Arial size=2><FONT color=#000000>Foto></FONT> <A (en ja, het is in frontpage gemaakt, hier en daar voer ik wat Html zelf in.) Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Misschien dat jullie de fout zien of een andere manier weten? bijna vergeten, wat de link wel doet, is dat hij gewoon boven aan de pagina begint dus de link werkt wel maar hij springt niet naar de label naam in de pagina... hij begint gewoon bovenaan. Alvast bedankt! [ Dit Bericht is bewerkt door: harte281 op 2002-02-08 09:12 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
wanneer ik het voorbeeld gebruik van harte281 dan wil ik dus een link naar telefoonlijst.htm#A maken alleen zou dat verwerkt moeten worden in een java scriptje. Dan wil ik een buton maken in flash welke het javascript aanroept en dan gaat het javascript vervolgens de link telefoonlijst.htm#A openen. Ik heb een best groot probleem, namelijk dat ik er niet goed uit kom om een java script te maken, ik heb er dus geen! Nou ik mijn vraag is dat moeilijk en veel werk? zou er een java scriptje voor mij gemaakt kunnen worden misschien klinkt misschien een beetje lui maar ik heb nog nooit een java gemaakt! alvast heel erg bedankt voor de moeite! zou ik erg mee geholpen zijn! zelf ben ik ook nog aan het zoeken dus als ik het toevallig eerder heb zet ik het er op!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...