Ga naar inhoud

upload probleem


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een site in elkaar geknutseld,nu wou ik die uploaden naar tripodnet,wat ik gedaan heb is dat ik het resultaat[de gehele pagina]hernoemd heb naar index.html de rest heb ik zo laten wezen,daarna de gehele map geupload dus alle plaatjes/achtergronden/text,als ik de site bekijk krijg ik hem wel te zien maar waar de plaatjes/pictures horen te staan krijg inplaats daarvan allemaal kruisjes,kheb al diverse dingen geprobeerd maar het wil mij niet lukken,als ik heb in eigen browser bekijk gaat het prima,als ik alles opsla in zip en van daar uit de site bekijk heb ik het zelfde probleem..ik ben namelijk met een cursus bezig,en daar kan ik het resultaat op 2 manieren opsturen [zip]of eigen site om het te laten beoordelen maar geen van beiden werk,weet iemand voor mij de oplossing,ik ben nog niet zo bedreven in deze dingen ik begin net ,vandaar de cursus,alvast bedankt....nico.
Link naar reactie
Mogelijke antwoorden: * je plaatjes staan in de verkeerde map * je plaatjes zijn in hoofdletters en de server is case-sensitive * de mappen staan inderdaad nog aangegeven * de verwijzingen naar plaatjes gaan naar je harde schijf Dit laatste lijkt me het waarschijnlijkste, omdat je in andere gevallen het probleem 'op mijn pc wel, op andere pc's niet' ook niet zou hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...