Ga naar inhoud

Petra Santy Kayak 2002


anoniem

Aanbevolen berichten

Even de botte kritiek: 1) ik denk dat je, gezien je intro, erg van objecten langs paths houdt. alles vliegt werkelijk waar in het rond. na die kano te hebben gezien en daarna die peddel die als toverstafje rondvliegt, vond ik het wel best en heb ik de intro geskipt. 2) de site opent in een soort van fullscreen popup. dat krijgt bij mij meestal meteen een alt-f4. deze keer dan niet. 3) de pagina centreert heel vreemd hier. het frame past niet helemaal bij mijn scherm - zit iets verschoven, en dan komt de pagina zelf nog zo bovenaan maar toch horizontaal gecentreerd... hmmz. 4) de foto links mag duidelijker, en dat hij dan bij het openen van een subsite vervaagt. het oogje rechtsbovenaan valt nu namelijk extra op omdat die wel een opacity van 100% heeft. 5) waarom is de photos page opeens zo anders van de rest? omdat dat html gaat worden? even wat offtopic: je woont in Kortrijk, dat is toch in de buurt van Tielt? (tenminste, daar is wel een Kortrijkstraat)... zit je in Tielt op school toevallig? (er zullen zeker wel meer Santy's wezen maar toch...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...