Ga naar inhoud

onclick alleen op bovenste object


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil na het klikken op een cel in een tabel dat de kleur van de cel veranderd. Dat heb ik voor elkaar gekregen. Wanneer ik echter een cel in een andere cel heb (een nieuwe tabel in de 'moedercel'), dan veranderen BEIDE cellen van kleur, terwijl ik wil dat alleen de bovenste (die ik dus aanklik) verandert. Is er een manier dat Internet Explorer 'lagen' ziet en niet klakkeloos op 2d-positie bepaald of er op een object geklikt wordt (zonder gebruik van layers). Bedankt ! [ Dit Bericht is bewerkt door: blueteether op 2002-02-07 16:21 ]
Link naar reactie
<script type="text/javascript"> function fnEventHandler() { window.event.cancelBubble = true; window.event.srcElement.style.backgroundColor = '#FFFFFF'; } </script> <table> <tr> <td style="background-color: red; padding: 10px;"> <table> <tr> <td onmousedown="fnEventHandler();"> Click me!!!! </td> </tr> </table> </td> </tr> </table> /E [ Dit Bericht is bewerkt door: Eelco Osseweijer op 2002-02-07 17:26 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...