Ga naar inhoud

printen op juiste grote in flash?


anoniem

Aanbevolen berichten

nou voorzover ik het weet is Flash ook in 1e instantie niet bedoeld om dingen te maken en dan uit te printen, toch? Is toch vooral bedoeld voor digitaal gebruik, dacht ik zo. Maar aangezien je vaker dit soort vragen hebt gesteld, wil ik wel eens weten waarom je Flash gebruikt om te tekenen en te printen, en niet een programma als bijv. Illustrator of Freehand (die daar oorspronkelijk toch voor bedoeld zijn, maar nu ook steeds meer naar web verschuiven) waarbij je denk ik niet zo snel tegen dat soort problemen aan zult lopen
Link naar reactie
Nou,... heel simpel. Tekeningen print ik niet uit met flash. Dat doe ik wel met arkey of autocad. Maar ik dacht om cd hoesjes makelijk met flash uit te printen. Aangezien ik flash veel gebruik. Ik heb namelijk een gigantische hekel om special voor 1 ding een programma te installeren. Ik probeer zoveel mogelijk te [b:19b995e8af]combineren[/b:19b995e8af]. Dus daarom dacht ik, ik doet dit in flash. Maar helaas dit werkt dus niet. Het voordeel van flash zou dan kunnen zijn dat je er een "exe" van kunt maken zodat je op elk willekeurige computer dit kunt uitprinten. Als je illustrator hebt dan kun je dit bijvoorbeeld niet bij een vriend uitprinten omdat die illustrator niet heeft. Dit was mijn gedachte gang. Groetjes, Twan.
Link naar reactie
maar in Illustrator hoef je niet altijd als Illustrator-bestand op te slaan, maar kun je ook voor een type kiezen dat door veel meer programma's ondersteund wordt Ik snap je gedachtengang wel, maar zelf zou ik van zijn leven nooit Flash gebruiken om cd hoesjes uit te printen..... en dat .exe verhaal kan ik ook niet helemaal volgen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...