Ga naar inhoud

Site-check


anoniem

Aanbevolen berichten

Even een heeeele snelle reactie: het lettertype van de menu's zijn wel leuk, maar ik moet mijn best doen om te kijken wat er staat. En vaak zit er een zeer onnodige scrollbar. Tja verder weinig op te merken, alleen mis ik een onderdelen/systemen prijslijst. En wat is je host bagger traag zeg. Zit je soms bij ICMC of zo? :smile: _________________ Wiep Corbier: Ik heb even gechecked wat je zei Bill en je hebt gelijk (en maak hier a.u.b. geen sig van!). [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-02-04 18:59 ]
Link naar reactie
Zelf heb ik geen probleem met het lettertype van het menu. Maar het leest niet snel. Kleurstelling is rustig genoeg. Ik krijg een scrollbar (rechts) in beeld, ook wanneer die blijkbaar niet nodig is. btw, ik bekeek het middelste frame, en het viel me op dat het begon met < / head >?? maar wel eindigde met < / html > En dat met alle pagina's? Foutje? :wink: Prijslijst? Dat is idd ook een van de dingen waar ik naar zoek/kijk. Of iig een pagina waar een prijsindicatie kan worden gegeven. Als ik de pagina's bekijk, dan worden de regels van de tekst over bijna de hele breedte van m'n monitor uitgesmeerd. Is dat te verhelpen? Leest minder lekker. Verder vind ik het wel lekker eruit zien.
Link naar reactie
Ik vind het een mooie site, goed passend bij het bedrijf. Uiteraard een paar opmerkingen, anders heb je er niets aan. :smile: Ik vind het jammer dat de links onder in beeld groter zijn dan die bovenaan. Het lijkt mij mooier als ze evengroot zijn. Ik lees o.a. "Hiervoor heeft Flik-IT een complete dienst ontwikkeld, namelijk het Microsoft BackOffice-pakket." Eh, is dat ontwikkeld door Flik-IT? Ook staan er nog wat slordigheidjes in de tekst, een paar typefoutjes en wat kromme zinnen, die zou ik er nog uit halen. Inhoudelijk vind ik de site prima in elkaar zitten, mijn werkgever is op zoek naar een betrouwbaar bedrijfje om een klein netwerkje te leveren en te onderhouden, ik zal hem op deze page wijzen (is de site al echt "in de lucht"?).
Link naar reactie
[quote:0482f9fbdb] Ik vind het jammer dat de links onder in beeld groter zijn dan die bovenaan. Het lijkt mij mooier als ze evengroot zijn. [/quote:0482f9fbdb] Ben ik het mee eens. Tevens is de onderste balk veel te dik, maak hem wat minder hoog, scheelt ook weer met dat scrollen in het middelste frame. Daarnaast: als het soms dan tóch moet dat er soms gescrolled wordt, zorg dan dat de achtergrond in je middelste frame css-vast staat, dat die dus niet meescrollt. Succes ermee. p.s.: gôh Biesterbos! wat ben jij lang weggeweest! Welkom terug! :grin::D
Link naar reactie
[quote:c8e57c14fd] Op 04-02-2002 17:41, schreef Bill Gates: En wat is je host bagger traag zeg. Zit je soms bij ICMC of zo? :smile: [/quote:c8e57c14fd] Nope Ladot hosting... maar dat zul je wel nix vinden :wink: Ik zou kunnen vragen om een betere aangezien mijn contractperiode afloopt in maart, maar dat mag ik geloof ik niet hier doen. :wink:
Link naar reactie
[quote:9a74a27a5d] Op 04-02-2002 20:05, schreef WillyF: Ik krijg een scrollbar (rechts) in beeld, ook wanneer die blijkbaar niet nodig is. btw, ik bekeek het middelste frame, en het viel me op dat het begon met < / head >?? maar wel eindigde met < / html > En dat met alle pagina's? Foutje? :wink: [/quote:9a74a27a5d] Site's maken is niet mijn 'ding' zeg maar. Maar ik ben aan het oefenenen. Toen heb ik pagina gemaakt en de rest was een kwestie van copy & paste. Tja da krijg je dat soort dingen. :wink: Tegenwoordig typ ik alles om het te leren.
Link naar reactie
[quote:cbd5584aba] Op 05-02-2002 0:01, schreef Wiep Corbier: Ik vind het wat vreemd dat je stelt dat men het beste een database kan gebruiken voor het weergeven van (veel)producten, en vervolgens ergens anders aangeeft geen prijslijst te hebben juist vanwege de vele gegevens. Je zou eigenlijk met je site het voorbeeld moeten geven i.p.v. een excuus te zoeken. [/quote:cbd5584aba] Mee eens, maar heb je enig idee hoeveel werk het is om die database actueel te houden? Gewoon een kosten/baten plaatje, maar je hebt gelijk, het zou veel beter kunnen. Ik zal er over nadenken met de rest.
Link naar reactie
[quote:315fd69c51] Op 05-02-2002 14:25, schreef Zippo: [quote:315fd69c51] Op 05-02-2002 0:01, schreef Wiep Corbier: Ik vind het wat vreemd dat je stelt dat men het beste een database kan gebruiken voor het weergeven van (veel)producten, en vervolgens ergens anders aangeeft geen prijslijst te hebben juist vanwege de vele gegevens. Je zou eigenlijk met je site het voorbeeld moeten geven i.p.v. een excuus te zoeken. [/quote:315fd69c51] Mee eens, maar heb je enig idee hoeveel werk het is om die database actueel te houden? Hetzelfde geld voor zoiets simpels als een prijslijst. Gewoon een kosten/baten plaatje, maar je hebt gelijk, het zou veel beter kunnen. Ik zal er over nadenken met de rest. [/quote:315fd69c51]
Link naar reactie
Ik vinnum mooi Zippo! Misschien iets te fel paars - maar paars springt eruit en het is vooral geen slechte kleur ! :grin: Kun je de hele zooi op een pagina niet in een tabel zetten, die je 2 cellen naast elkaar? In de linkercel geef je dan als background die paarse balk mee, in de rechter zet je je tekst. door de tabel niet zo breed te maken, smeert hij je tekst ook niet zover uit. Overigens vind ik de plaatjes bij elk tekstje erg origineel... maar soms wat niet-passend :razz: no offence, als je er niet teveel naar kijkt dan staat het wel leuk. Het is echt een 'designverschijnsel' van de laatste tijd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...