Ga naar inhoud

fout in pagina kernel32


anoniem

Aanbevolen berichten

teacher wat bedoel je met "klik op menu==Bsod" en RA : die scripts verfraaien de pagina juist anders is ie doodsaai. en bovendien in de scripts zelf zit geen fout die deze error kan veroorzaken bij mijn weten. kun jij misschien en paar fouten aangeven anders. [ Dit Bericht is bewerkt door: Designpiet op 2002-02-02 20:21 ]
Link naar reactie
[quote:b6f5a4b7ba] Op 02-02-2002 20:36, schreef teacher: Nou, toen ik op het menu klikte bij adsl, stopte IE met reageren, wilde ook niet meer afgsluiten en toen kreeg ik meerdere Blue Screens Of Death..... Overnieuw beginnen met die scripts dus, want er zijn er denk ik twee die elkaar tegenwerken... t. [/quote:b6f5a4b7ba] Hetzelfde geldt voor mij, weg met al scriptstroep! :smile:
Link naar reactie
Popup: [code:1:95e4219865] I-Globe Services is eigenaar van deze site in zijn inhoud. Copieren van de inhoud van deze site zonder vooraf toestemming te vragen van I-Globe Services is niet toegestaan. [/code:1:95e4219865] Dit ziet er alles behalve profesioneel uit, en te beveiligen is het toch niet (er zijn nog vele andere mogelijkheden om aan de bron te komen). Als je toch een popupje wilt laten verschijnen als er op de rechtermuisknop gedrukt wordt zou ik wel de spelling checken, copieren moet copiëren zijn :smile:.
Link naar reactie
nou zeeuw bedankt voor je oplettendheid voor wat betreft de spelling, maar zoals ik al in mijn vraag deed vermoeden ben ik dus nog bezig met de site, en vroeg ik dus niet om een spellingscheck. Anders had ik wel een site check aangevraagd Ik heb nu dus een probleem met de blauwe schermen die bij mensen verschijnen en niet over een lullig spellingsfout. Als je nog iets zinnigs hierover weet, wil ik het graag horen.
Link naar reactie
Wel beste design piet, sorry dat ik het moet zeggen maar je source is een beetje onoverzichtelijke bende. Ik zou om te beginnen je source een beetje opruimen. Daarna zou ik eens goed kijken naar de verschillende timeouts en intervallen die tegelijkertijd(hoe spel je dit eigenlijk?) hebt lopen. Ik vermoed dat daar het probleem ligt. En heroverweeg het gebruik van filters die kosten een hoop system resources. /E
Link naar reactie
Ok mensen allemaal heel erg bedankt, behalve websoft. Zulke opmerkingen heb ik echt totaal niets aan en het getuigt niet echt van intelligentie, en ik zou het op prijs stellen als je voortaan zulke opmerkingen voor je hield. we zijn hier om elke te helpen en niet om loze opmerkingen te maken. ik zal de reacties van de rest van de mensen tot me nemen en ik zal kijken of ik het allemaal kan verbeteren. nogmaals bedankt en jullie zullen wel horen hoe het is afgelopen.
Link naar reactie
[quote:b2746e42d4] Op 04-02-2002 22:06, schreef Designpiet: Ok mensen allemaal heel erg bedankt, behalve websoft. Zulke opmerkingen heb ik echt totaal niets aan en het getuigt niet echt van intelligentie, en ik zou het op prijs stellen als je voortaan zulke opmerkingen voor je hield. we zijn hier om elke te helpen en niet om loze opmerkingen te maken. [/quote:b2746e42d4] Sorry, ik bied mijn excuses aan voor de toon van mijn reactie. Ik was net klaar met een eigen site van mij geheel HTML 4.01 compliant te krijgen en dan help ik even kijken naar een site die mij er vervolgens botweg uitgooit omdat ik geen MSIE draai.:cry: Dat was even teveel. Nogmaals sorry.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...