Ga naar inhoud

SchaatsenMuseum


anoniem

Aanbevolen berichten

De afgelopen weken heb ik in dit forum een paar vragen gesteld. Over schermresolutie en thumbnails. Op deze vragen zijn bevredigende antwoorden gekomen. Het aanpassen van de site gaat echter nog wel wat tijd kosten en ik ben al zo lang bezig met het ontwerp en de inhoud dat ik vandaag de site toch maar heb aangemeld bij een aantal zoekmachines. Daarme is de site openbaar geworden. Voor mij was dit de eerste keer dat ik een dergelijke klus heb aangepakt. Ik ben niet ontevreden over het resultaat, maar sta open voor de opmerkingen van echte deskundigen, waarmee ik mijn voordeel kan doen. Neem dus eens een kijkje bij Het Nederlandse Virtuele SchaatsenMuseum: http://www.schaatsenmuseum.nl
Link naar reactie
Dank voor jullie reacties. Beide problemen dacht ik opgelost te hebben door een soort sub-homepage te maken voor 800x600 die via een hyperlink geopend kan worden. Helaas lijkt dit niet te werken en ik zou niet weten waarom niet. Op mijn 1024-scherm gaat het allemaal fantastisch, maar op mijn oude PC met 800-scherm krijg ik als antwoord dat de benaderde pagina niet kan worden geopend. Rara hoe kan dat? Graag lees ik jullie verstandige zienswijzen. (Ik heb even getwijfels of ik een nieuwe topic zou moeten openen, maar ik probeer het eerst toch maar zo).
Link naar reactie
Die website ziet er prima uit ! Als dit je eerste is,een compliment er voor ! Ik heb ook even getest of die link werkt naar die 800x600 versie,en ik krijg op mijn 800x600 een leeg scherm met "done" onderaan.Wat wel opvalt is dat je een dubbele extensie hebt gegeven aan die html file, "frame.800.htm" .Misschien heeft dat er iets mee te maken.Normaal enkel maar een punt gebruiken voor de extensie htm of html.Wat een mogelijkheid is om je probleem op te lossen wat betreft de 800x600 resolutie(volgens mijn counterstats 53% van alle bezoekers),is om dat smalle rechterframe helemaal weg te halen en op een andere manier die informatie te tonen.Daarmee verdwijnen ook de scrollers zoals die nu verschijnen helemaal vermoed ik.Een textarea met scroller in het grote frame zou een oplossing kunnen zijn om die informatie in te plaatsen.Daarmee is het hele probleem meteen opgelost.Maar het is natuurlijk jouw eigen website en het is aan jou om die in te delen.Hopelijk heb je hier iets aan.Succes met je site !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...