Ga naar inhoud

Sitecheck: het is alweer een tijd geleden...


anoniem

Aanbevolen berichten

was even bang voor popup hell maar heb er maar 1 gehad alles netjes gesorteerd, overzichtelijk etc. maar om 1 of andere reden zal ik toch niet snel teruggaan het heeft toch iets teveel weg van die SPAMsites met '1.000.000FreeFonts & even more Desktopthemes' met van die URLs waar CGI in voorkomt, zodat je weet dat je geredirect wordt etc. etc. maar goed, je houdt het allemaal heel netjes en bescheiden :smile:
Link naar reactie
nee deze is strakker vormgegeven dan de (meeste) sites waar ik op doel. Die zijn vaak onoverzichtelijk door de grote hoeveelheid gegevens die men over wil brengen. Deze layout is verder weinig mis mee... alhoewel ik wel denk dat mensen gaan klagen over de grootte van het lettertype [ Dit Bericht is bewerkt door: matthijn99 op 2002-01-31 14:16 ]
Link naar reactie
[quote:1d23243196]Mooie site! Ik vind alleen de ruimte boven de tabel een beetje leeg met alleen het plaatje Fred 's corner. Misschien is het mooier als je dat ook binnen de tabel zet?[/quote:1d23243196] Ik zet er af en toe links of rechts een advertentie. Levert het mij ook nog wat geld op :smile: _________________ 9700+ Screensavers, 20200+ Themes. 24/7 update ! [ Dit Bericht is bewerkt door: TDB op 2002-02-01 07:58 ]
Link naar reactie
[quote:8e168f2e47]heb er zelf geen moeite mee maar weet uit ervaring dat mensen daar moeite mee hebben, vooral die rode menu-items links... dat ze dat dus te klein vinden[/quote:8e168f2e47] Ik persoonlijk vind ze niet te klein en lekker duidelijk. Ik kom idd wel eens op sites waar ze echt niet te lezen zijn. (Zeker omdat ik op sommige PC's op een vrij hoge resolutie draai), maar daarvoor zit er in MS Internet Exploder een knopje [i:8e168f2e47]Text Size[/i:8e168f2e47]. Meestal klik ik sites met te kleine lettertjes meteen weg, tenzij er info op staat die ik nodig heb. Maar de grootte op jouw site stoort me niet hoor. Grtz Grimmie
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:05670fa534] Op 01-02-2002 20:44, schreef 2morrow: misschien dat je er wel een hele goeie reden voor hebt, maar waarom zet je die menu's niet in frames, die blijven toch de hele tijd staan dus hoef je ze niet elke keer opnieuw te laden. [/quote:05670fa534] De reden is dat ik alle 3 de kolommen precies in het midden van het scherm wil hebben. Als ik een frame maak rechts dan lukt mij dat niet. Toch ??
Link naar reactie
Inleiding Dat frames idee is misschien wel wat, want zoals je het nu hebt, is het een hoop werk, maar toch vind ik het nu overzichtelijker. Persoonlijk iets Op de een of andere manier staat het zonder frames meer profesioneler dan met frames. Kritiek Waarom scrollt de site in 800x600 naar links en rechts? Is denk ik makkelijk te verhelpen. Nog iets 11.000+ downloads???????????? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...