Ga naar inhoud

Wat moet ik kiezen?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:112b6d721b] Op 30-01-2002 23:31, schreef Bill Gates: [..]Ah, daar komt Mr. [b:112b6d721b]Ra[/b:112b6d721b]dobe ook langs, ik vroeg me al af waar je bleef :smile: [/quote:112b6d721b] Huh?? Een post van Bill... ...in zó'n topic... ...en géén wóórd over Homesite? Bill, ben je ziek ofzo..? Hier klopt iets niet... :wink:
Link naar reactie
Adobe GoLive lijkt me ook wel geschikt alleen kun je daar ook geanimeerde menu's mee maken dan? Wnnt daar gaat het mij om. HTML ben ik al mee bezig maar ik kan niet echt zeggen dat het me bevalt. Ik zal er wel niet genoeg geduld voor hebben of zo. Daarom heb ik liever een programma dat alle codes voor mij maakt zodat ik alleen maar hoef te typen en te klikken.
Link naar reactie
We kunnen het wel blijven zeggen en ik doe het dan ook nog maar weer eens. Lees eerst eens een boek over HTML voordat je aan FP of DW begint. En begin daar zowiezo niet mee. Neem een HTML editor. En als je leuke dingen wil gaan doen, wandel dan over de scriptbanken heen en neem je schaar en lijm mee. http://www.dynamicdrive.com http://javascript.internet.com Olaf (oud en rot)
Link naar reactie
Gewoon even stug doorgaan met HTML. Lees de boeken, zodat je iig weet wat al die tags uitvreten. Dan kun je, als je straks met bijvoorbeeld Dreamweaver aan de slag gaat, of met Homesite (deze vind ik wel prettig werken, omdat-ie automatische sluittags maakt), ook uitpluizen wat er allemaal in wordt gestopt en vooral wat je er ongestraft uit kunt slopen. Zelf ben ik begonnen met Kladblok. Later met Homesite verdergegaan.
Link naar reactie
[quote:253498bca1] Op 30-01-2002 21:58, schreef Dilbert: ennu NOTEPAD niet vergeten! :grin: :grin: :grin: [/quote:253498bca1] Jaaaaaaaaah, lekker als je aan het scripten bent. Parse error line 576... :grin: [quote:253498bca1] Op 30-01-2002 23:39, schreef Toeter84: Bill, ben je ziek ofzo..? Hier klopt iets niet... :wink: [/quote:253498bca1] Er wordt van een moderator verwacht dat hij een objectieve mening heeft.
Link naar reactie
DW kan idd een beetje overweldigend overkomen. Als je html wil leren ipv een programma leren gebruiken zou ik toch met een tekst editor beginnen. Ik heb html geleerd via de coffeecup html editor. Net zoiets als homesite. Kijk anders ff op http://www.evrsoft.com die maken 1st page. Een GRATIS html editor die een "beginnersmodus" heeft... succes! t. ps. bij vragen heb je altijd nog het C!T forum :grin:
Link naar reactie
Ik zou ook graag verder gaan met HTML (ken het al een beetje), en ik wil daarvoor als het er is een editor die [b:039b013714]puur[/b:039b013714] html is, er hoeft dus helemaal geen grafisch spul in te zitten. Misschien met een voorbeeld gedeelte, zodat je je resultaat kan zien, maar geen wysiwyg. Is er zo eentje? edit: ik heb het met Word en Wordpad geprobeerd, maar daar heb je natuurlijk _helemaal_ geen extra functies, ook niet voor het schrijven van html. Bovendien kan je met wordpad een bestand niet eens opslaan als HTML, en in Word kan dat wel alleen dan kan je nog geen code schrijven. [ Dit Bericht is bewerkt door: 2morrow op 2002-02-01 20:52 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...