Ga naar inhoud

achtergrond kleur van flash projector aanpassen?


anoniem

Aanbevolen berichten

In flash, maak ik een bestand van 1024x768 pixels met een zwarte achtergrond en vervolgens publish ik dat als een windows projector (execute file). Als ik nu op een 21 inch scherm dit fullscreen bekijk op 100% dan heb ik een witte rand van de standalone player van flash eromheen staan. Kan ik deze achtergrond beinvloeden. Kan ik er dus een andere kleur van maken? Omdat ik niet weet op wat vooreen monitor dit bekeken wordt en ik wil dat ze dit op een schaal van 100% bekijken (dus niet uitgerekt). Dan is het natuurlijk mooier als de achtergrond overal zwart is, zonder de witte balken! Twan.
Link naar reactie
Had je het wel geprobeerd :wink: Dat doet dit namelijk. Fullscreen zorgt dat heel het scherm wordt overgenomen door de projector en allowscale = false zorft ervoor dat het filmpje zelf op de orginele grootte blijft. De rest van het scherm wordt opgevuld met de achtergrondkleur. Als je dus als formaat van je flashmovie op 1024 instelt, dan zal je het filmpje altijd op die res zien, de rest is achtergrondkleur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...