Ga naar inhoud

homepage


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:769a63ca76] Op 30-01-2002 20:15, schreef Toeter84: [quote:769a63ca76] Op 30-01-2002 20:13, schreef craze: zegt wie? :wink: [/quote:769a63ca76] ...zegt de EditPlus verslaafde, Frontpage afgekickte (I'm cured!) [/quote:769a63ca76] owke :smile: edit: Das waar ook heb je al erug lang gelden verteld _________________ Thecrazy1 http://www.vanallesiets.com http://www.vanallesiets.com/forum [ Dit Bericht is bewerkt door: craze op 2002-01-30 20:18 ]
Link naar reactie
Edje, de stemming op dit forum is nogal anti-fronpage. Dat komt omdat het niet erg goeie html-code maakt. Dat neemt niet weg dat het voor beginners een erg toegankelijk programma is, zeker als je al gewend bent aan MS-software als office. Als je een simpele homepage wilt maken zonder veel pretenties en gedoe is Frontpage een prima editor.
Link naar reactie
[quote:4ade2327f0] Op 30-01-2002 22:02, schreef arny: Edje, de stemming op dit forum is nogal anti-fronpage. Dat komt omdat het niet erg goeie html-code maakt. Dat neemt niet weg dat het voor beginners een erg toegankelijk programma is, zeker als je al gewend bent aan MS-software als office. Als je een simpele homepage wilt maken zonder veel pretenties en gedoe is Frontpage een prima editor. [/quote:4ade2327f0] Pas op hoor, Ik hoor Jurriaan al in de verte aankomen rennen met een boodschap in zijn rechterhand waarop staat dat je dit niet had moeten zeggen. :wink: Zelf ben ik het compleet met je eens. _________________ Vanaf de boterberg van de EU kun je heel Ethiopie zien sterven, die is wel hard zul je denken, maar dat moet zo'n boterberg ook wel zijn anders kun je er niet op staan. [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-01-30 22:22 ]
Link naar reactie
[quote:4e47db7643] Op 30-01-2002 22:02, schreef arny: Als je een simpele homepage wilt maken zonder veel pretenties en gedoe is Frontpage een prima editor. [/quote:4e47db7643] 'zonder veel pretenties' lees: zonder dat je met de 'mouseover knoppen' gaat experimenteren, de formulieren die alleen werken met Frontpage extenties, de speciale effecten met plaatjes evenals het verslepen van een plaatje in het edit-venster omdat het toevallig daar beter staat. In plaats daarvan: Leer op een simpele manier dingen mooi op te lossen, gebruik in het begin ready-made formulieren van gratis services en als je plaatjes bewerkt, doe dit dan vooraf in een grafische editor. Wil je je plaatjes en tekst goed indelen, leer dan te werken met tabellen die alles netjes in het gelid houden. Verder wil ik je vooral niet ontmoedigen om een website te gaan maken hoor! :smile: good luck!
Link naar reactie
Ik zeg niet dat je frontpage niet mag gebruiken, ik zeg dat iedereen moet gebruiken wat voor je werkt. Als dat frontpage is.. ala, het is alleen niet aan te raden. Juist omdat het slechte html maakt. Nu is dat niet van belang, de doelgroep gebruikt waarschijnlijk 100% IE Naar in de nabije toekomst wordt het weer belangrijker goede html te maken. Daarnaast kun je gewoon beter gelijk in dreamweaver leren werken als je dan toch wysiwyg wil :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...