Ga naar inhoud

Eerst HTML, dan plaatjes en shochwave


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat je ook kunt doen, maar dat is alleen voor als je weet hoe je er goed mee om moet gaan... gebruik div's en zet die helemaal onderaan de code. in elke div zet je een plaatje en die div's positioneer je _absoluut_ (dus niet relatief). dit kan alleen als de rest van je site ook helemaal strak op maat wordt gehouden. ik weet niet of het helemaal cross-browser is...
Link naar reactie
[quote:2038c51359] Op 27-01-2002 17:06, schreef sjello: [..] volgens mij niet, alleen IE als je het dan compleet wilt doen moet je ook nog met layers gaan werken [/quote:2038c51359] sjello.nl had indertijd ook layers en als je die met Netscape opende kreeg je toch meteen een gratis programmafout... :roll: (hoewel, Netscape 4 dan)
Link naar reactie
[quote:f09ff02324] Op 27-01-2002 17:08, schreef Toeter84: [quote:f09ff02324] Op 27-01-2002 17:06, schreef sjello: [..] volgens mij niet, alleen IE als je het dan compleet wilt doen moet je ook nog met layers gaan werken [/quote:f09ff02324] sjello.nl had indertijd ook layers en als je die met Netscape opende kreeg je toch meteen een gratis programmafout... :roll: (hoewel, Netscape 4 dan) [/quote:f09ff02324] Haha wel humor die programma fout. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...