Ga naar inhoud

HTML in Flash 5


anoniem

Aanbevolen berichten

Het antwoord is simpel. Nee. Wat je wel kan doen is in flash bv een nieuw window openen met html erin. Op als je met een frameset werk. Bv 3 frames Top (logo), Links(nav) en Rechts(inhoud) dat je de navigatie helemaal in flash hebt (linker frame) waardoor je in de rechter frame (inhoud) gewoon html laat inladen. Als je de frame zonder rand laat komen lijkt het ook nog een geheel. Misschien is dat wat je bedoeld? suc7
Link naar reactie
Heej bedankt Iljamaas, moet ik dan gewoon HTML TAGS in een textbox typen? En hoe doe je dat met een externe file? Random: Dat van die frames en van die popups wist ik inderdaad al, maar ik hoopte op een simpele manier html in mn flash te kunnen laden. Je kan namelijk wel een textdocument inladen. Vandaar. In ieder geval bedankt. [ Dit Bericht is bewerkt door: NielsVos625 op 2002-01-23 19:23 ]
Link naar reactie
html is maar erg beperkt hoor. 't blijft bij p , br , i, u , b , font size /color, a href. volgens mij heb je't dan wel zo'n beetje gehad. volledige html opmaak kan flash niet aan. het is echt alleen datgene wat je normaalgesproken in de body zou zetten (zonder extra's). als je'n externe file wilt laden dan kun je bijv. een variable met de tekst verzenden door een bestandje te maken dat er als volgt uitziet: [code:1:1848097093] tekst1=<p><b>hello</b></p><br><i>how you doin'?</i>&tekst2=etc. [/code:1:1848097093] in flash is't vrijwel 'tzelfde, maar dan moet de tekst tussen aanhalingstekens (het is immers een string - zorg er dan wel voor dat de aanhalingstekens in de string vervangen worden door de enkele variant ' ) (e) _________________ '[i:1848097093]het is allemaal zo moeilijk niet[/i:1848097093]' (e) [ Dit Bericht is bewerkt door: eazy op 2002-01-23 19:34 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...