Ga naar inhoud

[sitecheck] P4 Software


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb na ongeveer 3 maanden uiteindelijk mijn site af (heel nieuw Lay-out gemaakt) , en nu zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden.Ga nou niet als een gek mijn site staan afkraken,niet dat ik niet tegen krietiek kan maar je hebt van die mensen..:smile: http://p4software.multimania.com papitolopezdevries3@hotmail.com Papito. Alvast bedankt. Edit by Bill Gates: gebruik de volgende keer even een duidelijke titel... [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-01-21 20:51 ]
Link naar reactie
Best mooie page, ik vind alleen het viertje in de naam een beetje klein. Als je niet zou weten dat het P4 heet zie je het niet, P-software lees je gemakkelijk. Verder zou ik de tekst "nederlandse versie" gebruiken ipv "Dutch Version" en andersom. Een Engelstalige ziet liever English version denk ik. Tot slot, soms duurt het wel heel lang voor er een pagina geladen is, het Forum duurde hier ruim 30 seconden.
Link naar reactie
Je site ziet er mooi uit. Duidelijk, overzichtelijk, de kleuren sluiten goed op elkaar aan, mooie icoontjes etc. Kan er weinig over zeggen. Het zou nog leuker zijn als er ook nog wat te vinden zou zijn. Maar ik neem aan dat dat nog komt. Verder: volg een cursus Engels of hou je site in het Nederlands. Of vind je het leuk om jezelf belachelijk te maken? Dit kan echt niet, zelfs niet voor een sitecheck.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...