Ga naar inhoud

Dit moet je zien !!!


anoniem

Aanbevolen berichten

http://www.intern-kinderhulp.org Bekijk eerst de site en kom dan met een reactie... Nu de vragen: 1) Wie kan (kosteloos) deze organisatie helpen de site te verbeteren? Wat mij vooral stoort is dat iemand die de site bezoekt, moet kiezen voor een resolutie! :sad: Daar moet toch wel een oplossing voor zijn...ik bedoel, ik zie het eigenlijk verder nergens op het internet. IK wil ze wel helpen, maar kan het niet !! Er is hier vast wel iemand die de maker van deze site kan helpen...het liefst voor niks, nada, nope. (voor het goede doel) Mocht het dan toch wat moeten kosten, neem dan maar contact op met mij...daar valt altijd over te praten! Ik ken deze mensen persoonlijk en dit is nou echt zo'n goed doel, waarbij je inleg ook daadwerkelijk aankomt bij de mensen (kinderen) die het nodig hebben...dus er blijft nul,nul aan de strijkstok hangen. 2) wie denkt, na de site gezien te hebben iets te kunnen bijdragen...wat dan ook...alles is welkom!!! De contact adressen staan op de site, maar je kan ook met mij contact opnemen... Gr. Herman. Ps. mag zoiets hier?
Link naar reactie
ik wil wel wat fixen... maar het moet niet te groot worden. een pagina om te laten zien wat ze doen, voor mij een simpel werkje, dan moet je het zelf bijhouden. vragen naderhand ok, uitbreidingen: nee. databases, zoekfuncties: nee. layout: ja. je zult 3 weken moeten wachten, aangezien ik nu in hertentamens zit die ik _goed_ moet maken... daarna wil ik je wel helpen, en kostenloos.
Link naar reactie
[quote:e0fde90127] Op 2002-01-21 20:56, schreef Toeter84: ik wil wel wat fixen... maar het moet niet te groot worden. een pagina om te laten zien wat ze doen, voor mij een simpel werkje, dan moet je het zelf bijhouden. vragen naderhand ok, uitbreidingen: nee. databases, zoekfuncties: nee. layout: ja. je zult 3 weken moeten wachten, aangezien ik nu in hertentamens zit die ik _goed_ moet maken... daarna wil ik je wel helpen, en kostenloos. [/quote:e0fde90127] Hoe moet je reageren op zo'n bericht...dit is echt geweldig, nee, GEWELDIG!!! Dit is ... ... ... sprakeloos! Ik zal over 3 weken contact opnemen met jouw, okee? Gr. Herman. ps. succes met je hertentamens !!!
Link naar reactie
[quote:72898d4899] Op 2002-01-21 20:57, schreef Bill Gates: [quote:72898d4899] Op 2002-01-21 20:26, schreef hmas: Ps. mag zoiets hier?[/quote:72898d4899]Eigenlijk niet, maar ach, het is geen commercieel doel, dus /me helpt mee door geen slot uit te delen :smile: [/quote:72898d4899] Bedankt ! Namens alle kinderen !!! Gr. Herman.
Link naar reactie
Natuurlijk waardeer ik jouw werk, maar ik zou het nog meer waarderen als je zegt: Ik doneer 50 euro aan het goede doel... :smile: Kijk effe op de site, want je kan daar potloden kopen...van wel 1 meter!!! Ik heb er ook 1tje...gaaf man...en het is een ECHT potlood, gemaakt door de kinderen aldaar...voor de prijs van...?...neem effe kontact op met mij of via de site...ik kom ze (waar ook in NEDERLAND) afleveren!!! Afleveringskosten zijn voor mijn rekening!!! Gr. Herman.
Link naar reactie
[quote:cb3a829d8c] Op 2002-01-21 22:37, schreef Ton nl: (OT?) Kun je ook vertellen waarom Stichting Internationale Kinderhulp niet bekend is bij het Centraal Bureau Fondsenwerving en dus ook geen keurmerk heeft? [/quote:cb3a829d8c] Het duurde even voordat ik kon antwoorden, maar ik heb direct de telefoon bij de hand genomen en de vraag gesteld aan Magda. (magda@intern-kinderhulp.nl) (effe een uurtje aan de phone gehangen) :smile: Het is nogal moeilijk om uit te leggen, maar in het kort komt het erop neer dat de organisatie te klein is. Alleen al om toe gelaten te worden tot het cbf kost 12.000 dollar. Deze organisatie heeft zoveel geld niet. Maar de organistatie geeft VOLLEDIG inzicht over de inkomsten en uitgaven!!! Er is niets geheim. Via de website,kan je meer informatie opvragen. Meer kan IK niet doen. Gr. Herman.
Link naar reactie
[quote:1abe93b02c] Op 2002-01-21 23:44, schreef Bill Gates: Hmas, je moet het nu niet te gek maken, om hulp vragen mag, maar meteen een complete shop opzetten hierzo is niet geheel de bedoeling... [/quote:1abe93b02c] Oeps...sorry, was niet de bedoeling. (hoewel, wie niet waagt, wie niet wint) Nee, nogmaals mijn excuses !! Ik stel voor dat mensen die ECHT interesse hebben mij benaderen via e-mail of icq, oke? Of contact opnemen met 1 van de adressen op de site. Gooi de maar een slotje op...het loopt uit de hand. Gr. Herman. [ Dit Bericht is bewerkt door: hmas op 2002-01-22 01:01 ]
Link naar reactie
[quote:607d59b915] Op 2002-01-21 23:44, schreef Bill Gates: Hmas, je moet het nu niet te gek maken, om hulp vragen mag, maar meteen een complete shop opzetten hierzo is niet geheel de bedoeling... [/quote:607d59b915] Inderdaad, stel je voor. Een onlinewinkel met spullen gemaakt door de plaatselijke bevolking. In en in triest :sad:
Link naar reactie
[quote:16045f3d09] Op 2002-01-22 20:46, schreef Bill Gates: [quote:16045f3d09] Op 2002-01-22 20:35, schreef Dilbert: Inderdaad, stel je voor. Een onlinewinkel met spullen gemaakt door de plaatselijke bevolking. In en in triest :sad: [/quote:16045f3d09]Het gaat erom dat dit gewoon niet mag, als het echt commercieel is mag het niet, nu ook niet... [/quote:16045f3d09] Terecht, je hebt gelijk Bill. :oops:
Link naar reactie
Okee, wat ik deed mag niet...dat weet ik nu! Volgens mij heb ik mijn excuses al aangeboden, toch? Zelf(s) gevraagd om een slotje, ook nog. Ik ben nieuw hier, maar dat hadden jullie al begrepen, neem ik aan? :smile: Mijn eerste mailtje, was duidelijk een vraag over html...gebonden aan een lichte kreet van help. :smile: Kon net, volgens de mod. :smile: Dus ja, je hebt gelijk Dilbert, maar waarom nu toch nog weer het zaakje aanzwengelen? Nu moet ik dit berichtje wel schrijven, wat me ook weer op een reprimande komt te staan. Gr, Herman. ps. "in en in triest" is dat niet een beetje overdreven? A.u.b. geen bericht hier meer plaatsen, stuur maar een e-mail mocht je er nog wat over kwijt willen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...