Ga naar inhoud

CSS en printen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb iets leuks ontdekt. Je kunt een aparte style sheet maken voor op het scherm en eentje voor als je pagina wordt geprint. Waarom? Donkere achtergrond en lichte letters printen wordt onleesbaar. Dus: maak een aparte style sheet. Daar heb ik nog een leuk extraatje in gevonden. Als je op mijn site bent zie je het logo altijd in beeld (boven het menu), maar als je alleen de pagina print, zou het logo verdwijnen en dat wil ik niet. Dus heb ik een DIV met het logo op de pagina gezet. Style sheet op het scherm (MEDIA="SCREEN") gebruikt visibility: hidden. Style sheet voor printen (MEDIA="PRINT") gebruikt visibility: visible. Zien? Op http://www7.brinkster.com/phedny heb ik mijn site staan, kijk maar eens in de broncode (nadat je voor een taal hebt gekozen). En als je er toch bent, kijk dan even in de Euro-collectie en of je nog munten hebt die ik niet heb.
Link naar reactie
Kom ik op je site om te kijken naar je CSS, krijg ik dit:[quote:485b55ed69] [b:485b55ed69]PHEDNY[/b:485b55ed69] [b:485b55ed69]English[/b:485b55ed69] You're not using Microsoft Internet Explorer or you're using a version below 4.0. Please go to Microsoft for the newest version of Internet Explorer. [b:485b55ed69]Nederlands[/b:485b55ed69] U gebruikt geen Microsoft Internet Explorer of u gebruikt een oudere versie dan 4.0. Ga naar Microsoft voor de nieuwste versie van Internet Explorer.[/quote:485b55ed69] HAHAHAHAHA!!! Sorry hoor, maar vind je dit niet een beetje erg opdringerig? Dat je besluit niet speciaal voor andere browsers dan IE te implementeren vind ik stom, maar daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar om nou gelijk to zorgen dat je het zonder IE niet kan bekijken vind ik wat ver gaan. - Basje.
Link naar reactie
[quote:04baaf1f28] Op 2002-01-22 08:39, schreef Phedny: [b:04baaf1f28]Sorry dat ik dit niet al eerder heb gedaan.[/b:04baaf1f28][/quote:04baaf1f28] Excuses aanvaard. :wink: Ik ben toch maar even gaan kijken met IE en ik moet zeggen dat de site er goed uitziet. Nog een beetje weinig inhoud, maar dat komt nog, neem ik aan... Eén ding: "euro" is zonder hoofdletter, net als gulden. Je maakt die fout nogal consequent... Succes met de niet-IE versie! - Basje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...