Ga naar inhoud

de "hoe geef ik een site vorm" how-to


Aanbevolen berichten

Ik ben er even een paar dagen mee bezig geweest en heb dit in elkaar gedraait: http://www.vanallesiets.com/forum/viewtopic.php?p=279#279 Dit is een guide waar ik vooral probeer uitteleggen hoe je een site moet vormgeven en waar je rekening mee moet houden.... (ik heb dus niet uitgelgt hoe ze html moeten leren of welk programma ze moeten gebruiken, daarvoor heb ik ze doorverwezen) De reden dat deze how-to is geschreven is omdat er op veel handleidingen op het internet niet op word ingegaan hoe je een site moet vormgeven en omdat ik veel site tegenwoordig tegenkom van mensen die denken dat ze er heel wat van kunnen vond ik het tijd er eens wat aan te gaan doen :razz: dus, vertel eens..........is het duidelijk of vinden jullie het oznin wat er staat ? Het is ook niet bedoelt om alles tot in de puntjes te leren maar gewoon om de beginselen een beetje uittelegen en newbies van tevoren uitteleggen waar ze op moeten letten
Link naar reactie
Ik vind het ook spam, ik overleg even met mijn mede moderator, tot die tijd gaat ie op slot... [update]Even overlegd met teacher: topic blijft gewoon gesloten. Het is een topic op het randje van behulpzaam - spam en de balans slaat dus negatief uit voor craze.[/update] _________________ Ik heb de rooie vlag buiten hangen. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-02 21:11 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...