Ga naar inhoud

DW layers of tabellen?


Aanbevolen berichten

Ho, ho! Je hoeft niet zo uit te vallen. Als iets onredelijk is, houd dat in dat ik iets impertinents zou voorstellen. Ik ben enkel nieuwsgierig naar ieders voorkeur, met argument. Da's heel iets anders dan wat jij denkt. Maar in ieder geval noteer ik even dat jij dus voor tabellen bent.Omdat dat beter werkt in browsers. Sorry dat het bij jouw als een aanval overkomt. Ik dacht dat een forum juist voor dit soort zaken was bedoeld. Hoef je toch niet kwaad te worden? T.
Link naar reactie
Ik val je niet aan, absoluut niet. Maar layers en tabellen hebben een bepaalde functie, en dat is niet iemand laten kiezen om dat hij/zij iets het lekkerste vind. Daar zijn ze niet voor gemaakt. Naar mening kun je niet zeggen wat het [b:c2a24aa91a]lekkerste[/b:c2a24aa91a] is, dat is onzin. Je gebruikt layers, bij dit, tebellen bij dat. Het argument van ik vind layers/tabellen lekkerder gaat niet op. Ik hoop je hiermee overtuigd te hebben. Greetz, D.
Link naar reactie
Als je even een vrachtauto nodig hebt, wat neem je dan het liefste? een verhuiswagen of een betonwagen? Gaat er ook niet om wat je het liefste doet, maar waar je die auto voor nodig hebt. (Maar lijkt me wel grappig om het gezicht van de familie te zien wanneer je hun meubels uit een grote draaiende betonmolen stort :grin: )
Link naar reactie
[quote:140a6da3d7] Op 03-04-2002 9:31 schreef Gooly: Als je even een vrachtauto nodig hebt, wat neem je dan het liefste? een verhuiswagen of een betonwagen? Gaat er ook niet om wat je het liefste doet, maar waar je die auto voor nodig hebt. (Maar lijkt me wel grappig om het gezicht van de familie te zien wanneer je hun meubels uit een grote draaiende betonmolen stort :grin: ) [/quote:140a6da3d7] Je verwoord precies zoals ik het had bedoelt. :grin: :grin: :grin: Greetz, D.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...