Ga naar inhoud

flash won't load up?!


Aanbevolen berichten

ja hier ben ik weer ik weet het maar nu zit ik dus weer met een probleem. ik heb een banner gemaakt(tekst met 3 fototjes 360x120) en die wilt gewoon niet uploade ( ik gebruik cuteftp en heb het al met 2 andere ftp proggy's ook geprobeert) en het is maar 600kb en de nam is nb.swf, ik kan er niet aan uit .Andere flash movies (swf) kan ik wel uploaden maar deze niet. Kan iemand mij helpen?????? en i gebruik lcyos als server.... of raden jullie meschien een andere aan???????
Link naar reactie
er staat nog niet eens iets op die site dus vol kan die niet zijn .Nu ik heb even met een ander ftp proggy geprobeert en deze zegt : --------------------------------------------- STOR nb.swf 150 Opening BINART mode data connection for nb.swf ! Send error: connection reset Transmitted 316412 byets in 24.6 secs (126.01 Kbps), transefer failed 426 Transfer aborted. Operation not permitted --------------------------------------------- cute ftp zegt geeft geen foutmelding het uploaden springt gewoon af rond de 70%. kan het meschien iets te maken hebben met dat onder het proggy staat o ASCII o BINARY o Auto deze kan je aan klikken moet ik daar meschien iets aan veranderen ????????? of moet ik gewoon een andere server zoeken?????
Link naar reactie
laat al maar hoor jongens , ik ben bij en andere server gegaan waar ik 50 mb krijg en ik veel gemakkelijker en zonder probs kan uploaden. Ik heb geen flauw idee over wat ik een site zou maken dus heb ik deze maar gemaakt http://kenny86.cjb.net toch bedankt voor de hulp ....:wink: als je iets van die site wilt hebben (wat wel niet zo zal zijn) stuur dan een mail naar k.stas@skynet.be ik zal het dan wel doorsturen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...