Ga naar inhoud

marges/ chromeless


Aanbevolen berichten

Vraagje, k heb mn pagina getekend da hij precies op de pagina past. De pagina is chromeless, dus alleen de titelbalk wordt weergegeven. Maar nu is de pagina juist een beetje te groot (ze gaat er juist ni op). Dus als er een manier is om ook de titelbalk weg te krijgen zou ik het graag weten. Ik heb ook gemerkt dat er bij de pagina links en boven marges zijn, alhoewel ik deze op 0 heb ingesteld, is er een manier om te verhelpen dat deze marges worden geplaatst? En nog een klein vraagske: die chromeless wordt geopend via een andere (lege) pagina die wordt gesloten als het chromeless window geladen is. Maar nu krijg ik van windows die vervelende melding of ik het venster wel echt wil sluiten. Is er een manier om te vermijden dat deze melding verschijnt en ervoor zorgt dat het venster gewoon sluit? Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:73a4096d63] Op 09-04-2002 10:59 schreef dennis_tielen: En nog een klein vraagske: die chromeless wordt geopend via een andere (lege) pagina die wordt gesloten als het chromeless window geladen is. Maar nu krijg ik van windows die vervelende melding of ik het venster wel echt wil sluiten. Is er een manier om te vermijden dat deze melding verschijnt en ervoor zorgt dat het venster gewoon sluit? [/quote:73a4096d63]Nee. Kort maar krachtig :wink: Je kan alleen zonder melding een window sluiten als je hem zelf met Javascript geopend hebt. Wat betreft je eerste vraag: ik zou nog maar eens goed bedenken of je dit echt wel wilt, je zal massa's bezoekers kwijt raken met dit soort "acties"...
Link naar reactie
Kort maar krachtig Je kan alleen zonder melding een window sluiten als je hem zelf met Javascript geopend hebt. heb hem met javascript geopend en gesloten. Kan je msschn een voorbeeldje geven. Wat betreft je eerste vraag: ik zou nog maar eens goed bedenken of je dit echt wel wilt, je zal massa's bezoekers kwijt raken met dit soort "acties"... het is geen site voor bezoekers, maar om een domoticasysteem te besturen, dus da's geen probleem
Link naar reactie
[quote:b4b96efcf2] Op 09-04-2002 11:30 schreef dennis_tielen: heb hem met javascript geopend en gesloten. Kan je msschn een voorbeeldje geven.[/quote:b4b96efcf2]Ok, stap voor stap :wink: 1) Je opent een venster van je browser (zeg even Internet Explorer) 2) Je opent je pagina 3) Die pagina opent een pop-up met Javascript Nu kan je zonder extra melding dus het venstertje dat bij stap 3 gemaakt werd sluiten, het venster dat je bij stap 1 zelf (!!) opende kan je nooit zonder melding sluiten omdat deze domweg niet met Javascript is geopend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...