Ga naar inhoud

nieuwe MID laden na einde


Aanbevolen berichten

midi's duren niet lang om te laden; het zijn geem .wav files die je meestuurt... Je zou de midi's dus aan elkaar plakken. Een ander optie is de midi via javascript met een setTimeOut aanspreken. Verder: denk serieus na over muziek (en zeker midi) op je homepage; ik blijf nooit zo lang op zo'n pagina.... t.
Link naar reactie
Geef de mogelijkheid het aan of uit te zetten en evt. zelfs het nummer te kiezen. Ik zit er meestal niet op te wachten één of ander kansloos Midi-tje door mijn MP3's heen te krijgen. Een goed voorbeeld van een site waar je de muziek kunt kiezen en kunt uitzetten is deze site: http://www.disconewyork.nl . Leuke site trouwens, en leuke mensen :wink:.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie antwoorden. Maar niet gevreesd: ik heb er goed over nagedacht, en het is natuurlijk mogelijk de muziek uit te zetten, voor degenen die de muziek niet willen. Even over SetTimeOut: hiermee kan ik toch niet inspelen op wanneer het afgelopen is (omdat het bij iedereen een andere tijd duurt om te laden)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...