Ga naar inhoud

welke mediastreamer ? - zie door de bomen het bos niet meer


FredZ

Aanbevolen berichten

Heb de behoefte aan een "apparaatje", dat vrnl. RTL XL en Uitzending gemist content van mijn laptop, tablet of smartphone (beide android) op mijn LCD TV afspeeld. Werk al enige tijd met zgn smart TV sticks, maar wordt een beetje simpel van steeds veranderende apps, die wel op mijn apparaten werken doch niet op die TV stick ("Wordt aan gewerkt!!") Ben dus al enige maanden zoekende naar een mediastreamer (bijv. Roku 3?), die draadloos de internetprogramma's kan afspelen. Kom niet uit de diverse beschrijvingen van diverse apparaten. Er zal best wat tussen zitten, maar de omschrijvingen zijn voor mij niet duidelijk genoeg voor wat ik zoek.
Link naar reactie
http://www.videolan.org/vlc/ VLC Media Player kan je de meest voorkomende media bestandsformaten/streamings afspelen. Volledig in het Nederlands. De player is in het Nederlands, en gratis te downloaden via bovenvermelde link, en gratis te gebruiken, het is zoals ze dat in computerland termen noemen een open source app .....
Link naar reactie
Heb me kennelijk niet goed uitgedrukt, want ik ben niet op zoek naar software, maar een "apparaatje" om aan m'n TV te hangen om "stream", die bijv. van m'n laptop "uitzendt" kan worden ontvangen door m'n TV. Ik kom op internet (incl. tests op CT) diverse tegen, maar uit de commentaren kan ik niet opmaken of die geschikt zijn om m.n Uitzending Gemist programma's te ontvangen en op m'n TV te laten afspelen.
Link naar reactie
Ik neem aan dat je dit bedoeld http://www.mediacentershop.nl/category/199970/beste-mediaspeler.html Er zit wel wat verschil in tussen qua prijzen, besef wel dat grote bestanden via draadloos niet altijd goed werken en dat je deze dan ook aan een netwerk kabel het beste kunt hangen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...