Ga naar inhoud

waarom kan ik geen paginas laden met google chrome of IE ookal is mijn connectie is goed?


Stijn_023_ct

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik gebruik mijn pc nu al bijna een half jaar en ik gebruik windows 7 32x. Ik gebruik een lan verbinding en mijn connectie heeft volle balkjes maar als ik op chrome of IE ga laden de paginas die ik zoek, bijv. Google, helemaal niet. Ik heb al mijn geschiedenis en cookies enz. Gewist en ipcong /flushdns gedaan maar het werkt nog steeds niet. HELP aub!
Link naar reactie
ga met je muis pijltje/handje/......of weet ik veel welk teken je als muis punt gebruikt...en ga naar de rechterbovenhoek daar zie je drie horizontale streepjes. Zet je muis pijl/handje..op die drie horizontale streepjes en klik aan, dan verschijnt een heel menu, ga met de muis pijl/handje.....naar de zin 'over Google Chrome", klik die aan. . Een tweede tabblad zal zich openen, en Google Chrome zal op zoek gaan naar updates, wanneer die update klaar is klik je dat tweede tabblad weg, ga je in je eerste tabblad naar je home page via dat huisje bovenin, effe aanklikken, dan kan je browser Chrome die update activeren, en check hoe het laden van de pagina's nu gaat. . suc6....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...