Ga naar inhoud

schermfout 4102 0x8DE00001 oplossing?


John Tuyt

Aanbevolen berichten

Klik in Windows op Start en op Alle programma's. Klik op Windows Live en op Windows Live Mail. . Klik in het mappenvenster (Het linkerdeelvenster in het Windows Live Mail-venster, met daarin de map structuur van alle e-mailaccounts, nieuwsgroepaccounts of RSS-feeds die je hebt toegevoegd. Het mappenvenster toont ook je Postvak UIT en eventuele offline opslag mappen op de harde schijf van uw computer.) met de rechtermuisknop op het e-mailaccount dat de fout veroorzaakt en klik op Account verwijderen. . Sluit Mail en open het programma opnieuw. . Indien jij de menubalk niet ziet, klikt je rechtsboven in het scherm op de knop Menu's en vervolgens op Menubalk weergeven. . Klik in het het menu Extra op Alle e-mailaccounts synchroniseren. . Indien nu de fout niet meer optreedt, sluit je Mail en open je het opnieuw. Als de fout blijft optreden, heb je mogelijk het verkeerde e-mailaccount verwijderd. In het foutbericht leest je welk e-mailaccount de fout veroorzaakt. . Als de fout niet meer optreedt wanneer jij op Alle e-mailaccounts synchroniseren klikt, voeg jij de e-mailaccounts die je hebt verwijderd weer toe aan Mail. Zie daarvoor "Een e-mail-, nieuwsgroep- of adreslijstaccount toevoegen. .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...