Ga naar inhoud

Een leuke vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een vraag alleen weet niet of dit wel bestaat. Bestaat er heden een programma dat als het ware registreert wat je doet. Met dit bedoel ik zoiets als een macro, waarbij je bijvoorbeeld na een handeling automatisch kan aangeven welke programma geopend moet worden en een aantal handelingen hieruit moeten worden verricht. Het programma wat ik bedoel moet dus je handelingen kunnen kopieren, waarbij na een druk op de knop (met tijdinstelling of zo) de muis begint te bewegen en handelingen verricht die jij als het ware hebt opgegeven. Hopende dat een van jullie hierop wat heeft. Of is dit gewoon 'Fanta' :wink:
Link naar reactie
Ik herinner me zoiets als scriptit, maar of et precies doet wat jij wilt.... we gebruikten het wel eens om software te installeren via een netwerkje, maar ben et een beetje vergeten.... het is met google wel te vinden. _________________ ever seen a frog with a signature???? [ Dit Bericht is bewerkt door: Froggy op 2002-02-27 21:27 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...