Ga naar inhoud

android 4.0 op tablet


Aanbevolen berichten

Wil een asus transformer pad 300t aanschaffen met dock. Nu heb ik enkele vragen over android: 1) Volgens mij is android een soort van besturingssysteem. Vervuilt dit net zoals windows na enige tijd en moet je het dan opnieuw installeren? Krijg je er dan ook installatiesoftware bij? 2) Kun je er een soort office op draaien wat compatible is met met Microsoft office? En PDF's lezen? 3) Heb je voor android ook beveiligingssoftware nodig?
Link naar reactie
Hallo, Ik heb een asus transformer. met android 4.0 Er zit geen herstelsoftware bij zoals bijv. bij windows. Je kunt evt wel terug naar de fabrieksinstellingen. Verder kun je via instellingen alle browser geschiedenis en cookies verwijderen zoals dit ook bij i.e. Ik gebruik zelf Opera mobiel als browser. Als virus/malware beveiliging heb ik avast. Ben over beide zeer tevreden. Ze zijn te downloaden via playstore . Standaard zit er polaris office op. Hierin zit tekstverwerker, doc. rekensheet xls,en ppt. Compatable met ms office. Je kunt adobe installeren tbv pdf,s. vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...