Ga naar inhoud

De vraag is ondersteunt de firmware van de WA850RE extender een AP-router op de ethernet-poort ?


ctTrafr

Aanbevolen berichten

Dame/heer, Wellicht kunt u mij helpen met het volgende probleem. Met mijn buren (in landelijke omgeving) deel ik een satelliet internetverbinding. Tot op heden werd de wifi verbinding gerealiseerd met een WRT54GL router en aan de andere zijde een wok antenne voorzien van een USB wifi dongle. (Voor deze lokatie was een aansluiting voldoende) T.b.v ded tweede lokatie was een tweede router in cascade gekoppeld voor lokale PC' en wifi. Door uitbreiding met wifi camera's en een gewenste scheiding van netwerken is er de volgende nieuwe layout ontstaan. Parabool---Satmodem---Trust300N-router 192.168.16.1 In cascade: Eerste-poort: 80 meter ethernet-kabel----------WRT54GL router DHCP gateway -- Netwerk 192.168.1.1 (werkt perfect) Gericht op Trust300N: Wok-antenne-met Tl-WA850RE-wifi-extender 192.168.16.16 (eth-poort) ----- 30 mtr---ethernetkabel --- WRT54GL router. De afstand tussen de Trust300N en de WA850RE bedraagt ongeveer 70 mtr en de ontvangst is 80% (open ruimte) Wat niet lukt is vanaf de laatse router internetverbinding te krijgen. De WA850RE heb ik in de twee modi geprobeerd en de WRT54GL (DD-WRT SP24) in client, client bridge, gateway, router. De vraag is ondersteunt de firmware van de WA850RE extender een AP-router op de ethernet-poort ? Bent u van mening dat het moet kunnen zou u mij dan een aanwijzing kunnen geven m.b.t de configuratie van de WA850RE en de WRT54GL. Zoniet dan heeft u wellicht een andere suggestie om dit probleem met andere HW/SW op te lossen. De bedoeling is dus dat de wifi en de poorten van de WRT54GL toegang verschaffen tot het internet. Met vriendelijke groet, Peter
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...