Ga naar inhoud

geen bijlages in Windows Live Mail 2011


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows drukte ons weer eens een update door de strot; 106 Mb groot. Na deze update hebben we nu onder andere Live Mail 2011. Leuk hoor de ribbon ook hier, maar nu kan m'n vriendin op haar Windows account geen bijlages meer openen in haar mailtjes! :? Eerst beetje lacherig over gedaan; "vrouwen en computers" en zo... :roll: Maar goed, uiteindelijk er eens naar gekeken en ik heb géén idee wat hier gaande is! :oops: Ik heb eea al vergeleken en uitgezocht en kom er niet uit. Het gaat om de volgende configuratie: [list:3a17b8d184] Windows Vista Office 2007 Windows Live Mail 2011 [/list:u:3a17b8d184] Ik heb het volgende al geprobeerd: [list:3a17b8d184] beveiligingsopties van WLM2011 staan bijlages toe beide accounts zijn gelijk; administrator instellingen WLM2011 zijn voor beide accounts gelijk standaard bijlages (.pdf, .doc) worden niet getoond dezelfde mail openen in IE toont wél een bijlage! [/list:u:3a17b8d184] Heeft er iemand suggesties wat ik nog meer kan controleren om dit werkend te krijgen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...