Ga naar inhoud

Besturingssysteem maken


Aanbevolen berichten

Hoi Ik wil een eigen besturingsysteem voor familie en vrienden ga maken en dan een beetje nerd uithangen 8) Nee grapje, maar hoe moet ik beginnen? Als je op google kijkt zeggen ze dat ik kernel moet downloaden... Maar ik bedoel Bill Gates, of Steve Jobs, die deed dat toch ook niet zo? Ik weet dat er heel veel tijd in gaat zitten, maar dat maakt me niks uit... al zal het 2 jaar zijn, het is er dan... en misschien valt er nog iets aan te verdienen... Dus kortom, wat is jullie advies? Alles is welkom, tips en ideeën . Oja, ik werk op Een Macbook met Leopard ( 10.5.8 ) Processor 2.13 GHz Intel Core 2 Duo Geheugen 2 Gb 800 Mhz DDR2 SDRAM, ( 142 gb als alles weg is ) Gr tim
Link naar reactie
[quote:672ddae5e9="Timsteenbergen"]Oja, ik ben 13 bijna 14, maar ben wel ICT'er, dus dan weet je hoeveel ik ongeveer weet...[/quote:672ddae5e9] Ik ben 35 en ICT-er... Weet je nu hoeveel ik weet? :? Ik wens je in ieder geval veel succes met het ontwikkelen van een besturingssysteem. Ik denk dat het onbegonnen werk is voor iemand die nog gewoon op school zit en zijn tijd wel beter kan gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...