Ga naar inhoud

Programma om DVDmenu te maken voor Windows ala IMOVIE


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal, Ik ben druk bezig met het bewerken van films (van vakantie, voor feestjes, met foto's etc) Ik gebruik Adobe Premiere Elements 8, echt een super goed programma. Alleen voor het maken van DVD menu's vind ik het echt waardeloos. Omdat dit toch wel het visitekaartje van de film is, ben ik benieuwd of jullie een creatief programma weten. Ik heb via Imovie echt hele gave en creatieve DVD menu's gezien. Dat wil ik ook kunnen! Dus een tweetal vragen: * Kan Imovie ook op een WINDOWS systeem draaien? * Bestaat er een programma die ook zulke creatieve menu's kan maken zoals Imovie? Bedankt voor jullie hulp! Groet, Monique
Link naar reactie
Hoi Monique, Ten eerste: ik denk dat je meer succes zult hebben op het windows-topic (je vraagt naar een windows-alternatief). Dan het echte antwoord (een week later, maar ik hoop dat je er nog wat mee kunt): 1. Kort antwoord is nee, dat kan niet. 2. Zijn er niet 'echt, maar [url=http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=imovie+windows+alternative&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=RHTMS5n_N8ue_AbssYXpBQ]soortgelijken[/url] wel. Wat je zou kunnen doen naar iemand met een mac toegaan met al je bestanden, en daar een menuutje in elkaar flansen. Mocht je niemand kennen kun je altijd nog mij inschakelen (sturen, template kiezen, en klaar). Je krijgt dan een .iso terug die je kunt branden. Dit geld wel alleen als de rest niet werkt. Succes in ieder geval :wink: Dinges
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...