Ga naar inhoud

Probleem met de iMac


Aanbevolen berichten

Mijn vrouw heeft voor haar videobewerking ooit gekozen voor een iMac (mijn ambities zijn bescheidener, werk nog steeds op een pc + WinXP). Vorig jaar een nieuwe iMac gekocht met een upgrade mogelijkheid naar OS Snow Leopard. Die omzetting/upgrade ging in 2e instantie niet goed; apparaat terug naar de iStore, opgestuurd, ruim 2 welen onderweg en 75 euro kosten, Videobewerking is er een aantal maanden niet van gekomen, maar nu weer zo ver dat een filmpje gebrand kan worden. Volgend probleem: de DVD brander wordt niet herkend.. Na telefonisch overleg met de iStichting Korrellatie: mbv installatie CD herstellen. Dat werkt niet, komt een opmerking 'Thema niet bekend'... - Ik kan haar niet helpen met deze materie. Iemand een suggestie? Heb geen zin om dat bakbeest weer onder mijn armen te nemen en naar de iStore te brengen (kunnen daar niks, alles wordt opgestuurd). - En dan zeggen ze dat een iMac altijd werkt; met deze alleen maar ellende gehad. Hopelijk kan iemand mij wat tekst schrijven welke m'n vrouw kan toepassen. Dank...
Link naar reactie
Ik ben bang van niet voor je... Ik zou als ik jou was naar de buren van OneMoreThing (trouwens net een mooie update) gaan, op 'mijn' topic hier werdt 1 maand niet gereageert, daar binnen t half uur... Wel alleen voor macs Niet dat CT!-forum slecht is ofzo :P Gewoon windows georienteerd :wink: Succes ermee in ieder geval!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...