Ga naar inhoud

OS/2 warp connect IBM


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Voor en na de renovatie van mijn woning, moest ik aan de slag, om kasten etc. leeg te maken. En tot mijn verbazing, kwam ik een volledig softwarepakket van IBM tegen. Is engelstalig. De inhoud van de doos zit nog allemaal in plastic verpakct. (Dit is geen verkoop praatje). Maar wat moet en kan ik ermee? Eens installeren, en maar zien? Of zo laten. thx, Rick
Link naar reactie
Als je het leuk vindt om oude besturingssystemen te installeren en proberen dan zou je OS/2 eens kunnen installeren in Virtual Box van Sun. Het voordeel van Virtual Box is dat zoals de naam al zegt het virtueel is. Zo kun je gemakkelijk een keer een nieuw besturingssysteem proberen, zonder ingrijpende gevolgen. Lijkt het je niks dan zou je een liefhebber van OS/2 er nog blij mee kunnen maken. De keus is aan jou.
Link naar reactie
[quote:d8781f1567="Rick Gimpel"]OS/2 warp connect IBM[/quote:d8781f1567] Bedoel je Warp 4. Zie Wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/OS/2 Ik heb vroeger wel OS/2 gedraaid. Maar uiteindelijk ben ik ermee gestopt. En draai nu hoofdzakelijk Ubuntu Linux. En af en toe Windows 7. Als je OS/2 wilt proberen, zou je dat wellicht op een oude PC kunnen doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...