Ga naar inhoud

vCard file


Aanbevolen berichten

OS = Ubuntu 10.04 LTS Ik wil graag een 'vCard file' maken met daarin naw-gegevens,telnrs, emailadressen etc, om deze dan op de memory-card van m'n mobiele telefoon te plaatsen en vervolgens deze gegevens importeren. Dat is voor mij een stuk makkelijker dan alles stuk voor stuk te moeten invoeren. (Er zijn waarschijnlijk vele anderen manieren, maar het gaat mij hier specifiek dus om een vCard file). Al gegoogled, maar ik zie door de bomen het bekende bos niet meer :( . Weet iemand hoe ik onder Ubuntu zo'n vCard file simpel kan maken? Thx!
Link naar reactie
[quote:1eeeff4d48="jan13011965"]Ik wil graag een 'vCard file' maken met daarin naw-gegevens,telnrs, emailadressen etc (…) [/quote:1eeeff4d48] Het enige wat ik erover heb kunnen vinden via Google, is het converteren van een adresboek naar vCard file formaat. Namelijk via perl script 2vcard, die je via synaptic kunt installeren. Zie voor info hierover deze hyperlink http://manpages.ubuntu.com/manpages/lucid/man1/2vcard.1.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...