Ga naar inhoud

sync tool Ubuntu


Aanbevolen berichten

Ik probeer met Gnome Commander een tweetal mappen te syncen, maar dat lukt niet. (De beide mappen staan overigens op twee externe harde schijven). Gegoogled waarbij ik op 'Unison' stuitte, maar die werkt erg langzaam vind ik. De twee te syncen mappen bevatten erg veel submappen met daarin (wederom) erg veel mp3-bestanden. Ben op zoek naar een krachtige (!) synctool voor Ubuntu 10.04 LTS voorzien van een GUI die de klus als een echt werkpaard kan klaren. Kent iemand een dergelijke tool? Thx!
Link naar reactie
Prima synctool RSync! Eenvoudig, stabiel en razendsnel. Ik krijg weer even dat heerlijke 'I Love Linux'-gevoel. Bedankt voor de tip.. Als non-terminal-tijger heb ik echter even gezocht naar een GUI en die gevonden via Synaptic. Open Synaptic (System > Administration > Synaptic) en via de Search button onderstaande software installeren : 1) rsync (is vaak al standaard geinstalleerd bij de distro Ubuntu) 2) grsync Grsync is vervolgens te vinden onder : Applications > System Tools. Opm : bovenstaande is geschreven op basis van Ubuntu 10.04 LTS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...