Ga naar inhoud

print-to-file


anoniem

Aanbevolen berichten

os = Ubuntu 10.04 lts Bij de printopties is 'print to file' (bv pdf) mogelijk. Op zich een zeer handige optie, echter wanneer ik van een willekeurige webpagina op die manier een pdf-file wil maken om deze vervolgens te bewaren, dan lukt dat maar gedeeltelijk. Stel dat de weppagina uit 5 pages bestaat en ik open de opgeslagen pdf-file dan worden niet alle 5 pagina's, maar slechts een gedeelte, bv 1 of 2 pagina's. Het restant is nergens te vinden. Weet iemand hoe ik wel alle pagina's ge-pdf-t krijg, want op deze wijze heb ik er niets aan. Is er aparte software (gui!) voor Ubuntu die deze taak (dus van webpagina's naar pdf) (wel) foutloos kan uitvoeren? Thx!
Link naar reactie
In de roos Pjotr! Onder Chrome werkt het dus wel correct... Ik heb verder ook nog tot in de late uurtjes e.e.a. zitten uit te proberen en kwam op een add-on voor Firefox te weten 'Web2PDF Converter' : https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/web2pdf-converter/ Werkt ook. Alleen via een (gratis) online dienst. Knop wordt in FF geplaatst. Ga naar de webpagina die ge-pdf-t moet worden en klik op de knop. De rest wijst zich vanzelf. Makkelijk. Wel wat reclame. Alleen ben ik wel benieuwd waarom het onder Firefox dan niet werkt? Zou het kunnen doordat onder Ubuntu 10.04lts FF versie 3.6.xx te oud is???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...