Ga naar inhoud

Bewegend bureaublad verwijderen in Open SUSE 11.4


Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen, Onlangs heb ik Open SUSE 11.4 gedownload en upgraded. Ik heb voor mijn bureaublad(KDE) een van de meegelverde chabloons gekozen, JK brug bij nacht. Echter tevoren had ik het eveneens meegeleverde Stripes gekozen, dat besdtaat uit zich steeds verder uitbreidende gekleurde dunne lichtgevende strepen. Dat gaat over het andere "stille" bureaublad heen. Ik wil het kwijt, maar het lukt me niet het te verwijderen. Met andere eerder gekozen bureaubladen lukte dat wel. Kan iemand aangeven, hoe dat moet ? Alvast veel dank.. Piet Hein.
Link naar reactie
Hoe het bureaublad achtergrond te veranderen, staat in deze [url=http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CBYQFjAA&url=http%3A%2F%2Fnl.opensuse.org%2Fimages%2F3%2F3e%2FBoek_opensuse_startup11_NL.pdf&rct=j&q=opensuse%2011.4%20nl%20pdf&ei=hI41TunxDYTqOc70mPcL&usg=AFQjCNGR2RQX96DX6VpH8WzU-V6iutmWOg&sig2=kinzY0PU1Ko-hcoiK17idg&cad=rja]opensuse PDF.[/url] [quote:5382df3bac] Procedure 6 Het bureaublad achtergrond veranderen Om het bureaublad achtergrond te wijzigen voor b.v, een andere foto, patroon of dia voorstelling ga je als volgend te werk. 1 Klik rechts in een lege plek op het bureaublad, kies voor> bureaublad Instellen in het dialoog venster. 2 In de getoonde sectie ,kan je kiezen uit afbeeldingen in de drop down lijst. De verdere configuratie hangt af van de keuze die je maakt wat je gaat gebruiken als achtergrond en hoe je deze wil hebben. 3 Bijvoorbeeld, een image achtergrond afbeelding: 3a Zet de achtergrond afbeelding op> image 3b geef een positie aan het image. 3c Wil je een achtergrond uit de aangeboden afbeeldingen klik dan op de afbeelding van jou keuze. Wil je een grotere keuze klik dan op > nieuwe achtergonden ophalen. 3d Wil je een afbeelding uit een bestand ophalen klik dan op > openen en selecteer de afbeelding naar keuze. 4 Stel alles verder in zoals jij wil en klik dan op > ok [/quote:5382df3bac]
Link naar reactie
Dank je Jolo, Het voorschrift zoals je het beschrijft had ik al gevolgd en ik had zelfs al een hele mooie foto van mezelf als bureaublad gebruikt; dus dat was gelukt. Echter er is een bewegende achtergrond, die eruit ziet als een heleboel zich langzaam over het oppervlak van je bureaublad uitbreidende veelkleurig lichtgevende glasvezel bundels, die tenslotte het hele blad bedekken, zich dan weer verwijderen en opnieuw beginnen. Dat gaat over mijn foto heen en ik kan het niet wegkrijgen. Weet jij of misschien iemand anders hoe ik dat moet doen ? Alvast dank, Piet Hein.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...