Ga naar inhoud

OS gezocht die snel opstart


Aanbevolen berichten

[size=10:1813399fab]hoi, ik wil graag een DVD versie van een snelle OS, zodat ik mn laptop snel op kan starten van de DVD, en snel mn mail kan kijken. is dit mogelijk met linux? ikzelf dacht aan: linux mint kde 64x. dit is dus wat ik wil: laptop met windows 7 64x, ik doe er een DVD in met een OS, 64x (in dit geval linux mint KDE), en ik start de laptop op vanaf de DVD. ik wil dus niks installeren. ook wil het graag van DVD doen, en niet usb want ik heb geen 4gb usb. opties: linux mint KDE 64x chromium OS Fedora als iemand nog andere OS weet die razendsnel zijn om snel even te internetten hoor ik het graag.[/size:1813399fab] ----------------------------------------- ik heb linux mint kde 64x opgestart van een DVD, en dat is niks: -constant irritant DVD-drive geluid. -zeer langzaam. ik ben nu dus opzoek naar:: - een heel snel opstartende os - die weinig ruimte in beslag neemt - die ik kan dualbooten met win7 64x ik wil die OS van een DVD opstarten, of installeren zodat ik een dual boot heb. en dan wil ik graag een dualboot dat ik standaard windows7 opstart, maar dat ik met een bepaalde sneltoets kan kiezen. ---wat is een snel opstartende OS om mail te kijken?----
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...