Ga naar inhoud

adobe flash player crash in you tube


Aanbevolen berichten

os = ubuntu 10.04 LTS Wanneer ik video's in youtube wil afspelen krijg ik of de melding : "adobe flash player crashed" of de video wordt afgespeeld waarbij ik alles als door een rood filter zie. Op NIET-youtube-sites worden video's wel correct afgespeeld!? Heb flashplugin-installer al gereinstalleerd via synaptic + reboot, echter probleem blijft. Weet iemand de oorzaak en oplossing wellicht? Thx!
Link naar reactie
Pjotr bedankt! Opm. : dit euvel doet zich bij mij enkel voor op m'n (oude) notebook die is voorzien van een ATI (tegenwoordig AMD) grafische kaart. Op m'n andere pc's met NVidia grafische kaarten heb ik nergens last van. Dit is een bekend fenomeen : ATI/AMD levert vaak slechte ondersteuning voor Linux-os-sen, terwijl NVidia juist wel goede ondersteuning levert. De tip is dus om, voor zover mogelijk, enkel NVidia grafische kaarten te gebruiken in geval van Linux en AMD links te laten liggen! Wellicht komt ooit het moment dat er zovelen zijn die Linux gebruiken, dat ook AMD dan eindelijk fatsoenlijke ondersteuning biedt. (Overigens kan AMD wat mij betreft dan de allerhoogste boom in!!)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...