Ga naar inhoud

eminent EM7075 DTS 1TB usb in linux zichtbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:dfddf591d5="windowsXP-PRO"]in het netwerk is een EM7075 DTS icm een 1TB usb aangesloten. (..) wat moet ik doen om een map/directory op de opensuse pc aan te maken, zodat ik van de opensuse pc bestanden naar de 1tb usb kan slepen? [/quote:dfddf591d5] Je zou kunnen checken of het kan, zoals in het Eminent forum wordt uitgelegd voor de [url=http://opensource.eminent-online.com/phpBB/viewtopic.php?f=15&t=825]OS linux icm EM7080 1TB hd[/url]
Link naar reactie
Het was dan ook niet bedoelt als een helder antwoord, maar is meer schot als voor de boeg. Je zou bijvoorbeeld nog kunnen melden welke desktop environment je draait. En wat je daarin zelf geprobeerd hebt. Als ik hier de gedownloade handleiding PDF van je EM7075 DTS doorblader, zie ik dat je moet zijn bij 8.3 Media via je netwerk afspelen (Samba). Ik ga er dus vanuit dat je via Samba (SMB) toegang zou kunnen krijgen tot je EM7075 DTS. [quote:0803ce6188="windowsXP-PRO"]echter,, de boel werkt.. [/quote:0803ce6188] Als je daarmee bedoelt dat je nu vanuit opensuse 11.3 toegang hebt tot je EM7075 DTS, dan zou je er volledigheidshalve nog kunnen vermelden welke stappen je daarvoor gevolgd hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...