Ga naar inhoud

Ubuntu 10.04 + ispconfig 3


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb ubuntu grotendeels geinstalleerd volgens:[code:1:c44eb6897b]http://www.howtoforge.com/perfect-server-ubuntu-10.04-lucid-lynx-ispconfig-3-p4[/code:1:c44eb6897b]en bij: [code:1:c44eb6897b]12 Install Postfix, Courier, Saslauthd, MySQL, rkhunter, binutils[/code:1:c44eb6897b]moeten er enkele vragen worden ingevuld. Bij de 3e vraag had ik NO moeten invullen, maar dat ging me iets te snel en daardoor weet ik niet wat ik daar heb ingevuld. Bij herhaling van de betreffende opdracht wordt eroverheen gerend en zie je de vragen niet weer. Waar en hoe kan ik dat controleren en eventueel wijzigen ? Voorts bij: [b:c44eb6897b]17 Install Vlogger, Webalizer, And AWstats[/b:c44eb6897b] en bij de 2e opdracht (cp) kreeg ik de foutmeldeing dat er 'een file of map niet bestond'. Heb in de 'bestemming' de submap TOOLS toegevoegd, waarmee dat probleem is opgelost. Ga nu (morgen) verder met: 21 Install ISPConfig 3
Link naar reactie
De install van ispconfig was een peulenschil(letje). Echter na inlog in ispconfig krijg ik maar een beperkt scherm: Skip to the navigation. Skip to the content. LOGOUT ISPConfig 3 hosting control panel * Login Skip to the navigation. Skip to the content. LOGOUT ISPConfig 3 hosting control panel Powered by ISPConfig Powered by ISPConfig Heb hier een schermafdruk, maar ik lees hier al veel meer dan op mijn scherm. In ieder geval zie ik te weinig en kan er niets in doen. Hoe kan dat ?? Moet er iets in ActivX worden AAN gezet ?? Of iets anders ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...