Ga naar inhoud

puppy linux installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo Ik heb puppy linux live cd en vindt hem snel en vlot werken op een pentium3 met 128 mb ram, dus wil hem graag installeren via universal installer op mijn hardeschijf maar ik weet niet hoe ik hem over windows moet zetten en welk media ik moet hebben (inernal IDE or SATA hard drive of Ancient true SCSI harddrive). Een handleiding het liefst in het nederlands omdat de vertaal functie prakties nooit te volgen is.
Link naar reactie
Met alle respect... aan zoiets beginnen zonder 1 woord Engels... dan is het de vraag of je wel beginnen moet... Je kunt eea proberen via Google en aanvinken "in het Nederlands", maar ik geef je weinig kans op een complete vertaling hoe dat moet... immers elke situatie is anders en dan moet je toch wat inzichten opbouwen hoe dan te handelen... en die vind je vaak op Engelse pagina's als je het zelf nog niet weet.. http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=yRl&q=puppy+linux+live+cd+site%3Anl&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl of.... (zoals te verwachten ...maar 234 hits...) Resultaten 1 - 10 van circa 234 pagina’s in het Nederlands voor puppy linux installeren handleiding site:nl. (0,15 seconden) http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=lang_nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hs=ZUl&ei=o4eaSuqeF5DA-QaV0bSPBA&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=puppy+linux+installeren+handleiding+site%3Anl&spell=1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...