Ga naar inhoud

usb en virtualbox


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:848fa52703="jan13011965"]Weet iemand misschien hoe ik een usb-apparaat dat ik heb aangekoppeld op de pc met het host-os, via een van de guest-os-en kan benaderen? [/quote:848fa52703] Ook hier zou ik willen weten hoever je bent gekomen met de Engelstalige Sun [url=http://download.virtualbox.org/virtualbox/3.0.4/UserManual.pdf]User manual[/url] Hoofdstuk 3.7.9 USB support. Had je onder andere die Note gelezen [quote:848fa52703] Be careful with USB devices that are currently in use on the host! For example, if you allow your guest to connect to your USB hard disk that is currently mounted on the host, when the guest is activated, it will be disconnected from the host without a proper shutdown. This may cause data loss. [/quote:848fa52703]
Link naar reactie
Ik was inderdaad begonnen met dat hoofdstuk door te nemen, maar het eindigde al bij de eerte regel : "The “USB” section in a virtual machine’s Settings window allows you to configure VirtualBox’s sophisticated USB support". Bij 'settings' tref ik helemaal geen 'USB-section' aan! (Ik had overigens die waarschuwing inderdaad ook al gelezen en goed in m'n bovenkamer opgeslagen. In elk geval alsnog bedankt voor de waarschuwing.......voor de waarschuwing dus).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...