Ga naar inhoud

gnome-commander service types toevoegen


Aanbevolen berichten

Ik tref in Gnome-Commander onder het menu Connections > Remote server > Add slechts de opties FTP en Public FTP aan. Ik zou graag ook de opties SSH, Windows share, WebDAV (HTTP), Secure WebDAV (HTTPS) en Custom location aantreffen/gebruiken. Weet iemand hoe dit voor elkaar te krijgen in Gnome-Commander? Thx!
Link naar reactie
kweetnie hoe gnome commander werkt, maar alles wat je noemt zit standaard in gnome verwerkt. bij kde betekent dat dat bijv. dolphin, krusader en konqueror (eigenlijk elk kde-programma) de protocollen kan gebruiken. Bij gnome verwacht ik eenzelfde mechanisme. Kijk eens of je bijv. met nautilus op een share die via ssh of webdav te benaderen is kan komen.
Link naar reactie
Het lukt me wel om via nautilus op een share te komen, echter file managing werkt met gnome-commander veel makkelijker. Ik ben net (weer) ongeveer een uur bezig geweest om te zoeken hoe ik die service types kan toevoegen in gnome-comander, maar ik kom er helaas niet uit. Het is waarschijnlijk net iets dat je even moet weten, maar daarvoor is mijn kennis van Linux nog onvoldoende. Dus iemand die het weet.........je antwoord wordt op prijs gesteld!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:1845d34d96="jan13011965"]Ik tref in Gnome-Commander onder het menu Connections > Remote server > Add slechts de opties FTP en Public FTP aan. [/quote:1845d34d96] Als ik hier check in Gnome-Commander Verbinding > Remote Server > Toevoegen, dan zie ik hier Service type SSH, FTP (with login), Publik FTP, Windows share, WebDav (HTTP), Secure WebDav (HTTPS) en Custom location. Wat ik daarvoor gedaan heb? Zover ik me herinner. Niets. En ik heb het hier dus over Gnome Commander versie 1.2.7 in Ubuntu 9.04.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...