Ga naar inhoud

SUSE 11.1: Konqueror, Beeld, Weergavemodus "Gedetaillee


Aanbevolen berichten

Ikzelf ken Konqueror bestandsbeheer niet zo goed. Maar enig uitleg over de Konqueror menubalk staat in deze hyperlink http://docs.kde.org/stable/nl/kdebase-apps/konqueror/menubar.html Of druk je nadat je Konqueror filebrowser hebt gestart, op F1 om te zoeken naar meer info. Check eventueel op het Engelstalige openSuSE forum deze thread over onderwerp [url=http://forums.opensuse.org/archives/sf-archives/archives-software/345091-konqueror-won-t-save-view-changes.html]Konqueror Won't Save View Changes.[/url]
Link naar reactie
Het zal dan wel een kwestie van tijd zijn, totdat ik alle scherm-niveaux, onderliggende mappen enzo zal hebben opengehad (minstens 1 blijft al goed staan), omdat ik ongeveer dit steeds al probeer: [quote:7d9b820140]Algemene instellingen Wanneer u Konqueror afsluit worden weergave-instellingen zoals Weergavemodus, Gebruik index.html en Verborgen bestanden tonen niet automatisch opgeslagen. U kunt deze instellingen opslaan door te selecteren: Instellingen->Weergave profiel opslaan.... De volgende keer zal Konqueror opstarten met de nieuwe standaard instellingen.[/quote:7d9b820140]
Link naar reactie
Even getest hier, en bij mij werkt het: konqueror openen dan op huisje klikken zodat konqueror bestanden/mappen weergeeft dan naar [instellingen->weergaveprofiel laden->bestandsbeheer] Dan met behulp van bijhorend werkbalkpictogram de weergave op [gedetailleerd] zetten Dan naar [instellingen->weergaveprofiel 'bestandsbeheer' opslaan] gaan en vervolgens bevestigen in het dialoogvenster dat wordt geopend. Even konqueror sluiten en weer starten als controle, en het werkt.
Link naar reactie
Ik vermoed dat er meerdere ingangen zijn en dat ik als ik maar vaak genoeg die instelling goed zet, het op de duur goed blijft. "Huisje" geeft bij mij mijn startpagina, niet bestanden/mappen. Misschien toch gelukt nu: in programmalijst staat een ander huisje, voor "Home / persoonlijke map" waarmee Konqueror ook open gaat; hierop de bewerking herhaald en afwachten maar weer of het wel tot in de diepste niveaux doorwerkt. Maar ik heb alweer gemerkt dat er voor diepere niveaux meestal een ander ding dan Konqueror in werking komt, dat ik misschien moet wegslopen; vóór de laatste crash en herinstallatie zoiets ook al gehad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...